Assalamu'alaikum... Alhamdulillah... Sempat gak aku nak update belog. Tadi aku terjah Kosmo Online . Biasa arr, before dapat yan...

Durian Runtuh Musim Pilihan Raya

/
1 Comments


Assalamu'alaikum...
Alhamdulillah... Sempat gak aku nak update belog. Tadi aku terjah Kosmo Online. Biasa arr, before dapat yang hardcopy. Online duluan aku terjah.

Huhu... Sana-sini cerita pasal isu panas PRU-13. Ada yang meninggal kena serangan jantung lah. Ada yang cedera kena letupan sampah lah. Dan tak kurang gak yang kena pecat kerana bertanding atas tiket bebas. Sapa tu?... Tang tu, aku tak nak bidas. Aku bukan pro part politik ok!

rezeki pru13, isu panas terkini pru-13,
Sumber snapping info adalah daripada laman www.kosmo.com.my

Tapi satu citer ni best pasal kacang rebus laku RM1,000 semalam. Wah! Murah rezeki. Nak-nak musim pilihan raya. Time ceramah. Confirm! Ramai yang keluar dengar ceramah. Masa nilah ramai para peniaga ambik kesempatan jual barang. Macam pesta aku tengok.

Bila baca cerita ni aku teringat PRU-12... Di tempat aku weiii. Sana-sini penjaja jual makanan. Memang kena serang. Seperti semut tengok gula... Betapa lakunya makanan menjelang pilihan raya.

Tulah meriahnya pilihan raya kan... Mengalahkan hari raya kemeriahannya.




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment: