26 March 2013

Takut dengan mainan



Assalamu'alaikum...

Kali ni... Buat sekian kalinya. Aku ingin abadikan satu lagi kisah tentang anak dara kami. Siapa lagi. Kalau tak pasal Alia.

mainan untuk bayi,

Citer kali ni berkaitan dengan mainan dia. Dalam banyak-banyak mainan yang dia miliki, Alia cukup takut dengan ulat bergerak ni. Aku baru perasan petang tadi. Tapi... Takut dia taklah sampai menangis. Cuma bila dia tengok ulat tu berjalan ke arah dia. Confirm! Ditepis dan dibaling. Lepas tu... Cepat-cepat pergi ke arah kita.

Lucu pulak aku rasa. Dan ada gak benda yang buatkan dia takut. I love u so much sayang...


6 comments:

  1. ulat tu ada bunyi x?? kalau ada dulu anak sy plg takut.. tp bukan ular.. rasanya mainan kucing.. gelihati sy tengok...

    ReplyDelete
  2. @Masya~ Ada bunyi Masya. Tu yang dia takut tu. Haha...

    ReplyDelete
  3. annaila takut bola....hihihi...menjerit2 bile bola tu bergerak2...:p

    ReplyDelete
  4. so funny la alia..hik3.. msti nampak comel kan bila dia dah takut ngan ulat tu..hehehe

    ReplyDelete
  5. heheh..mesti comel je kan...

    ReplyDelete