16 March 2013

:: Hobi pelik seorang wanita ::



Assalamu'alaikum...
Sekali lagi entri dari aku. Biasalah kan... Pantang ada masa terluang sikit dan ada isu. Memang ke blog lah jawabnya. Bak kata en. Hussien... Gambar biskut kering pun nak letak kat blog. Apa boleh buatkan. Hobi yang kita suka.

Bercakap pasal hobi. Aku tertarik dengan satu artikel di blog borakkosong.com, pasal hobi pelik sorang wanita yang suka minum darah. How come ek! Dia seberani itu.

hobi pelik, minum darah, hobi terpelik,
Sumber gambar adalah daripada borakkosong.com

Menurut artikel tersebut mengikut fahaman aku. Michelle, 29 tahun mengatakan bahawa dia mulai minum darah pada usia 14 tahun. Mean, 15 tahun dah! Fuhhh... Satu jangka masa yang lama tu.

Kemudian, Michelle juga turut mengakui dia mesti minum darah setiap hari sebanyak seliter untuk lebih bertenaga dan memperolehi mood yang baik. Selain itu, menurutnya lagi... Dia lebih suka minum darah babi ketimbang sapi. Seperti menikmati wine katanya.

Hurmmm... Macam-macam hobi ada kan. Tapi... Serius! Macam manalah dia boleh minumdarah ek!. Kalau aku... Cium bau darah daging pun nak termuntah...

Apa-apa pun... Itulah misteri alam yang harus kita ketahui. Setiap manusia dijadikan dengan kelebihan dan kekurangan. Hanya kita yang kekadang lebih melihat kekurangan daripada kelebihan seseorang. Realiti kehidupan beb.

Sekian. Entri ringkas dari aku.

Wassalam...


2 comments:

  1. ade bace paper lepas, katenya ade wanita cantik obses minum darah ..sebaik bukan darah manusia ..huhuhu pelik pelik laaaa org sekarang ni ..

    ReplyDelete