Assalamu'alaikum... Sedih gak baca kisah isteri ni... Sumber info adalah daripada harian metro bertarikh 20 Mac 2013 Simbolik...

Peringatan buat isteri

/
1 Comments


Assalamu'alaikum...
Sedih gak baca kisah isteri ni...

isteri kena tumbuk, isteri kena terajang,
Sumber info adalah daripada harian metro bertarikh 20 Mac 2013

Simbolik cerita :  Sebagai seorang isteri jangan asyik sangat berbual di laman sosial. Banyak keburukannya tau. Tengok jelah apa yang berlaku. Buat sesuatu tu biarlah berpada-pada dan pandai-pandailah bagi masa jangan sampai suami pun tak dilayan dek kerana terlalu asyik berbual di laman sosial.

Walaupun kita tak tahu perkara yang sebenar.

Just sebagai peringatan buat diri sendiri gak. Sang suami seharusnya menegur isteri secara berhemah dan bawak berbincang dan bukannya dipukul atau disepak terajang. Sekadar pendapat aku tentang apa yang dah berlaku.

Semoga ia menjadi ikhtibar buat kita semua. 

Sekian. Wassalam...




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. ada terbaca di metro td..isk2 smp cmtu sekali kan..tu la yg isteri pun kena la berpada2 bila berlaman sosial kan..peringatan yg bagus utk para isteri..:)

    ReplyDelete