Assalamu'alaikum... Entri kali ni... Aku bukan nak bercerita pasal resepi biskut bangkit.  Tapi nak taip sikit pasal Alia as a ke...

Biskut Bangkit

/
6 Comments


Assalamu'alaikum...
Entri kali ni... Aku bukan nak bercerita pasal resepi biskut bangkit. Tapi nak taip sikit pasal Alia as a kenangan di masa hadapan. 


Sekarang ni Alia dah makan macam-macam makanan dah. Janji takde alahan. Apalagi aku... Seronok bagi Alia makan. Namun aku still elak monosodium glutamate (*** betul ke ejaan ni. Haha... lantak ler)... Kerana tak baik untuk perkembangan bayi.

Antara makanan yang Alia suka makan ialah biskut bangkit. Fuh! Sampai monyeng mulutnya. Haha. Monyeng tu comot ( Bahasa Sarawak ). Kalau kita try ambik biskut kat tangan dia. Confirm! mengamuk. Mengada-ngada betul.

Tapi mak tetap sayang Alia dunia akhirat.

Sekian. Short entry from me.

Wassalam...




ARTIKEL LAIN DI SINI

6 comments:

  1. kadang2 terfikir juga..sedap sngt ke biskut ni..hehehe.. *sy xminat*
    sebab bdak yang mak sy jaga umur 2tahun lebih pun suka biskut ni.

    ReplyDelete
  2. alia suka biskut ni mesti sebab cepat ilang kuih ni dlm mulut kan.eheheh

    ReplyDelete
  3. @Mimie Najib~ itula... Fiza pun bkn minat sgt dgn biskut ni. Alia mula minat time p umah sepupu dia. Kemain lagi dia mkn... Laju2 sumbat mulut haaa...

    ReplyDelete
  4. @chii~ Hai Chii... Mungkin kot. Sbb cepat hancur Alia suka mkn :)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum fiza...bestnya...:)

    ReplyDelete
  6. alia mesti fikir sambil makan tu... kenapa cepat sangat kuih tu cair dalam mulutnya.. hahah

    ReplyDelete