Assalamu'alaikum... Alhamdulillah... Berkesempatan gak aku menonton pertandingan minggu pertama untuk bintang mencari bintang. ...

Minggu pertama kumpulan A

/
1 Comments


Assalamu'alaikum...

Alhamdulillah... Berkesempatan gak aku menonton pertandingan minggu pertama untuk bintang mencari bintang.

Acey, biodata Acey,
Sumber gambar adalah daripada tv3.com.my

Pada aku malam ni takde yang best sangat pun. Cuma Acey jer yang terserlah. Tahniah! buat Acey atau nama sebenar Acey ialah Mohd Nasir bin Hamzah. Muda lagi orangnya. Yelah! menurut laman tv3 Acey lahir 17 Ogos 1986. Kan muda tu... Haha. Semoga anak didik sifu Harun salim bachik terus maju yer ^_^.

Siapakah juara bintang mencari bintang yer?

Nak tahu... Kenalah tonton every weeks. InsyaAllah. Tu pun kalau takde gangguan atau masalah. Selalu dah jauh berlayar. Haha...

Selamat malam semua.

Mata tak nak tido lagi. Almaklum cuti sekolah. Nak continue layan citer omputeh tv2 pulak... G.I.Joe : The Rise of Cobra.




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. saya pun ada tgk gak smlm... dapat pujian acey kan..

    ReplyDelete