Assalamu'alaikum... Hari ni, umur Alia dah setahun 20 hari  dan semalam aku perasan Alia dah mula melangkahkan kaki walaupun selangk...

~ Selangkah dua?

/
0 Comments


Assalamu'alaikum...
Hari ni, umur Alia dah setahun 20 hari dan semalam aku perasan Alia dah mula melangkahkan kaki walaupun selangkah dua. Good job my baby!. Tapi tak lama pun Alia buat. Harap-harap penghujung bulan ni Alia dah boleh jalan.  Mesti atuk dan nek wan dia suka tengok. Hujung bulan ni cuti sekolah seminggu kami bertiga balik kampung. Siap dah booking hotel lagi... Transit kat bandar Bintulu. Semangat nak balik weii...



Hurmmm... Bukan tu jer. Penukul plastik tu akan tung... Tung... Tung dipukulnya ke dinding. Al-maklumlah dah hebat sangat berdiri sambil tahan dinding. Dahtu kaki sepah nombor satu. kalau kita ajak simpan mainan. Mula jer dia akan ikut... Lepas tu dia akan sepahkan balik. Bijak punya budak kan...

Orait! aku rasa tu jer kot citer hari ni tentang Alia. Takde yang istimewa pun. Cerita biasa yang bisa buat seorang ibu seperti aku tersenyum di saat mengenangkannya kembali.

Sekian...




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: