Assalamu'alaikum ♥, First sekali Thanks to my hubby... Walaupun dah sebulan lebih dah aku dapat dan tidak seperti apa yang pernah ...

Berebut handphone dengan anak ¿?

/
3 Comments



Assalamu'alaikum ♥,
First sekali Thanks to my hubby... Walaupun dah sebulan lebih dah aku dapat dan tidak seperti apa yang pernah aku ceritakan di entri kelebihan Ipad Mini. Tapi tak pa haihh...

Pada mulanya hubby memang nak belikan ipad tapi aku tolak kerana merasakan lebih tertarik dengan samsung galaxy note... Sebabnya lebih kecik. Senang nak bawak.

Semenjak aku ada handphone samsung galaxy note... Aku asyik berebut handphone jer dengan Alia... Alia pantang tengok aku pegang handphone... Mesti cepat respond dia pergi kat aku. Tak bagi kang... Nangis.


Mungkin disebabkan handphone ni lebih besar kot... Tu yang dia tertarik tu. Lagipun, besar gedebak gambar dia aku letak as a wallpaper handphone aku. Haha... Mana tak suka.

Dah tu... Bila dapat... Habis semua dia nak tekan. Patutla para cerdik pandai terutamanya doktor... Berkata yang baby ni cepat belajar daripada pemerhatian. Ni lah dia... Dah terbukti.

Alhamdulillah... Sekarang senang sikit nak updated. Tapi... Tak guna ada handphone canggih... Bukan dapat updated blog selalu pun. Asyik berebut je keja kami haihhh!



ARTIKEL LAIN DI SINI

3 comments:

  1. Alia pon nak gadjet juga ibu...hehehe...Budak2 jaman IT katakan.

    ReplyDelete
  2. budak skang kadang2 lg advance dr kita klu pasal gadget..tp jaga2 budak sebaya alia ni klu dicampaknya samcung galaxy fiza tu putih mata.hehe..

    ReplyDelete
  3. @Puan Kutu Betul kata Muni tu... Alia pun suka mencampak. Kalau dia dah ambik hp fiza mmg takut. Takut dia campak. Ambik masa gak la nak tukar hp dgn mainan kat dia... Menduga iman sungguh nak layan karenah dia... Hehe.

    ReplyDelete