Assalamu'alaikum... Entri kedua untuk hari ni. Entri yang hadir pabila hati diselubungi ketakutan. Tapi rasa nak gelak pun ada jugak...

~ Mengurut agar kandungan SIHAT dan BIJAK, membawa padah!

/
1 Comments


Assalamu'alaikum...
Entri kedua untuk hari ni. Entri yang hadir pabila hati diselubungi ketakutan. Tapi rasa nak gelak pun ada jugak. Kenapa?

Mesti ada yang dah baca artikel "Miang penjual karipap" di Harian metro kan. Macam-macamlah manusia sekarang ni haa... Sanggup menghalalkan cara untuk dapatkan wang. Macam dalam artikel nilah. 

Seorang wanita cina yang hamil 8 bulan, menjadi mangsa kena cabul oleh seorang lelaki penjual karipap yang mendakwa dirinya mampu mengurut ibu hamil agar kandungan sihat dan bijak.

urut bawa padah, ibu mengandung kena cabul,
Sumber gambar adalah daripada Harian Metro bertarikh 25 Feb 2013

Macam-macam peel.

Pada aku lah kan... Anak atau bayi kita tak kan bijak selagi kita tak berusaha untuk membijakkannya. Tapi lainlah... Kalau kebijakan itu anugerah dari Allah. Sapa-sapa pun takleh nak pertikaikan. 

Moga kisah ini menjadi ikhtibar buat kita semua. Terutamanya buat kaum hawa yang sedang mengandung.





ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. erm,,rasanya kan kak, llki tu jenis tergoda ngn ppuan prgnant kut..tkut dgr..

    ReplyDelete