Assalamu'alaikum ♥, First entry for today ... Kali ni aku ingin berkongsi cerita mengenai kehamilan dan keterujaan. Kalau aku dul...

Cantik perut mak boyot!!!

/
2 Comments



Assalamu'alaikum ♥,
First entry for today... Kali ni aku ingin berkongsi cerita mengenai kehamilan dan keterujaan.

Kalau aku dulu... Bila disahkan hamil, aku tak tau bagaimana nak tunjukkan keterujaan dan kegembiraan aku ke atas berita gembira yang aku terima. Apa yang hanya aku mampu tunjuk... Ekspresi muka yang terkejut macam tak percaya... Dalam perutku ada baby. Subhanallah!

Macam mana pulak ibu-ibu yang lain, apa mereka akan buat ek! Bila dapat tahu mereka hamil.

Kalau di Amerika syarikat... Menurut artikel di mymetro semalam... Mereka akan membuat lukisan artistik di perut boyot mereka sebagai meraikan kehamilan mereka. Hehe... Cantik gak kalau mak boyot macam ni ek!...


Kini... Menurut artikel itu juga, fenomena sebegini menular di Britain dan paling bestnya... Siap ada pelukis muda tu yang berumur 27 tahun meluaskan perniagaan seni lukisnya kepada lukisan untuk perut boyot.

Macam-macam kan...



ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. org barat ni macam2 hal..kita sebagai islam tak boleh la nak ikut..buat kenduri kesyukuran lg bagus..haha

    ReplyDelete
  2. mesti geli2 bila dilukis2 kat perut tu.. hihihi setuju juga dengan puan kutu.. buat kenduri lagi bagus...

    ReplyDelete