Assalamu'alaikum... Begitulah adat orang popular mesti ramai peminatkan... Tengok sajalah 3 artis terkenal Malaysia iaitu Lisa Surih...

~Wah! Pengikut twitter dah melebihi 1 juta...

/
3 Comments


Assalamu'alaikum...
Begitulah adat orang popular mesti ramai peminatkan... Tengok sajalah 3 artis terkenal Malaysia iaitu Lisa Surihani, Zizan Razak dan Aaron Aziz... Dah melebihi sejuta pengikut twitter mereka. 

Sumber gambar adalah daripada Mstar Online

Hurmmm... Bilalah pengikut twitter aku nak seramai tu yer, nak cecah 100 pun susah. Jangan bermimpi di siang harilah... Itulah bezanya orang yang popular dengan orang biasa seperti aku. Jauh langit dari bumi... Hehe. Memang pun jauhlah kan. Betul lah tu! kalau tak... Tak jadi pun perumpamaan tu. 

Sebenarnya, nak tambah kenalan tu senang jer kalau kita rajin. Tapi kalau malas macam aku ni alamat tak bertambah ler pengikut.





ARTIKEL LAIN DI SINI

3 comments:

  1. artis n org terkenal normallah..muni ni nk bukak akaun twitter pun malas apa kes..

    ReplyDelete
  2. biar sikit kenalan tapi berkualiti..hohhoho

    ReplyDelete
  3. hahaha followers aku kat twitter 4 5 kerat je ...tak mo laaa jd cam dorang, lgpon aku bukan retis ..hehe

    ReplyDelete