Assalamu'alaikum... Begitulah reaksi pertama aku bila terbaca satu artikel bertajuk " Harga organ di pasaran gelap " dalam...

~ Wah! Mahal jugak harga tubuh aku?

/
2 Comments


Assalamu'alaikum...
Begitulah reaksi pertama aku bila terbaca satu artikel bertajuk "Harga organ di pasaran gelap" dalam majalah iSIHAT keluaran Disember 2011. Masa mengemas bilik bacaan En. Hussien aku tertengok tajuk kat cover. Tertarik... Terus ke halaman berkaitan... 

Wah! Serius! Mahal giler organ kita... Tapi aku tetap tak sanggup nak jual walaupun harganya memang agak lumayan. Blink-blink mata tengok kan...

harga organ manusia, organ, harga organ di pasaran gelap,


Patutlah ada yang sanggup jual organ badan kan... Macam dalam berita baru-baru ni, di mana 9 orang rakyat di negara China ditanggap kerana menjual organ dan juga mengajak orang lain untuk menjual.

Hurmmm... Nak dapatkan wang ada bermacam-macam cara. Hanya tinggal sanggup atau tidak.

Wallahualam...



ARTIKEL LAIN DI SINI

2 comments:

  1. tak sanggup rasanya nak berpisah dengan organ2 dibadan yang ada ni demi wang.. bersyukur dgn pemberian tuhan..

    ReplyDelete
  2. kadang2 kerana kesempitan hidup org sanggup buat apa saja..kerana duit pun org sanggup buat apa saja..:)

    ReplyDelete