Back to Top

27 February 2013

Sungguh kejam!



Assalamu'alaikum...
Seperti biasa perkara pertama akan aku lakukan... Baca berita. Hurmmm... Tak habis-habis dengan kes pembunuhanlah sekarang ni. Bunuh manusia macam bunuh anak ayam. Takut aku haishh dengan manusia sekarang ni... Macam takde hati dan perasaan. Takde sifat belas kasihan lansung. Boleh naik hantu baca citer-citer macam ni... Nak-nak melibatkan anak kecil. Memang sakit hati dibuatnya...

Tengok jelah kisah anak ni... Dibunuh kerana 'anu' kecil. 



Nota kaki : Sumber info adalah daripada Harian Metro

4 comments:

  1. mental apa ppuan ni..erm..macam2..nak bunuh anak ayam pun kesian kak..ni lagi la mnusia..senang2 je pula tu tnpa belas kasihan..

    ReplyDelete
  2. ting-tong agaknya dia tue...
    hm....

    ReplyDelete