Hola 

Syukur kepada yang Esa kerana telah memberi peluang untuk aku terus berkongsi cerita di alam maya. kelmarin dan hari ni, kesihatanku kurang memuaskan... Aku tetiba selsema. Mungkin disebabkan cuaca yang tak menentu kot.

Banyak kerja yang terbengkalai... Aku langsung tak leh nak updated blog bebanyak seperti sebelum ni. Banyak ke? Pada aku sampai 4 entri tu dah banyak kiranya bagi aku yang kurang pandai mengarang ayat. 

Walaupun kesihatan kurang memuaskan, tetiba jer rasa gatal nak updated blog cuma untuk mengucapkan tahniah buat pelakon Norman Hakim dan Memey yang dikatakan akan mendapat anak lelaki. Berdasarkan result scanning kot... Dan akan dijangka bersalin pada Februari 2013.


Info ini adalah hasil pembacaanku melalui artikel di mStar Online yang bertajuk "Norman Hakim Paling Teruja untuk dapat anak lelaki". 

Hurmmm... Ramai pulak artis yang akan bersalin yer. Irma hasmie pun turut dijangka akan melahirkan anak lelaki. Hehe... Tapi, Nabil dah selamat pun bergelar ayah sekarang.

Siapa tak teruja dapat anak kanHubby Fiza dulu pun... Sebaik jer dapat tau Fiza pregnant, dia pulak yang terlebih excitedAku dijaga seperti puan puteri. Semua kehendak aku pasti akan ditunaikan.

Apa-apa pun tahniah buat mereka yang bakal bergelar ayah dan ibu. Sesungguhnya anak adalah anugerah terhebat dan menjadi penyeri dalam rumah tangga.

Fiza doakan semoga Memey dan baby sentiasa sihat hendak-NYA.

Haha... Mak aku cukup suka dengan lakonan Norman Hakim. Dah lah kacak katanya.

Nota kaki : Sumber gambar adalah daripada mStar Online.