Hola   ♥ الحمد لله , Sekali lagi aku diberi kesempatan untuk terus berkongsi cerita di blogku yang serba kekurangan ini. Baru-baru ni...

3 Kali Seminggu... Itu yang Terbaik!

/
3 Comments


Hola 

الحمد لله, Sekali lagi aku diberi kesempatan untuk terus berkongsi cerita di blogku yang serba kekurangan ini. Baru-baru ni, bersempena dengan cuti sekolah... Ayah Alia bawakan ke semua Majalah iSIHAT yang dilanganinya balik untuk dijadikan bahan bacaanku di kala kelapangan. Haha... Sebab dia tau aku bukannya rajin sangat nak membeli majalah.

So, entri kali ini pun adalah hasil daripada pembacaanku yang aku rasa patut dikongsikan untuk diketahui umum... Hehe. Macam serius tahap dewa je ceritanya ye.

Sebenarnya... Aku ingin kongsikan Tips bersyampu yang boleh mendatangkan kebaikan  kepada semua. 3 kali dalam seminggu adalah merupakan kekerapan bersyampu yang patut kita amalkan.




Kebaikannya, rambut sentiasa kelihatan bersinar dan tidak kering.

Huhu... Kalau aku, setiap kali mandi... Setiap kali tu jugak lah aku bersyampu. Tak sah kalau tak bersyampu. Mungkin tu jugak kot penyumpang kepada keguguran rambutku. Sedih!

******************************************************

Korang lak, macam mana... Berapa kali bersyampu dalam seminggu? Syampu apa yang korang pakai?


Nota Kaki : Sumber gambar adalah daripada laman Beautifulnara.com




ARTIKEL LAIN DI SINI

3 comments:

  1. 3 kali seminggu juga... saya pakai syampu loreal yang maya karin model tu.. hihhi

    ReplyDelete
  2. muni pakai sunsilk..mmg tahu kita tak digalakkan shampoo rambut setiap hari..tp dh rambut pendek ni mmg kadang2 hari2 basahkan.cuma muni mmg tak amalkan shampoo setiap hari..:)

    ReplyDelete