Hola

Setiap kaum hawa pasti mendambakan seorang anak. Namun apakan daya... Andainya belum ada rezeki ke arah itu.

Cepat atau lambat... Semua itu ketentuan Allah dan setiap ketentuan itu tidak dapat kita fikirkan... Infiniti right! Wallahualam. Tiada siapa yang mengetahuinya.

Cuba kita renung dan fikirkan...

Contohnya... Apa yang berlaku terhadap Lina Medina, Peru. Seorang kanak-kanak berusia lima tahun mampu melahirkan anak dan telah diiktiraf sebagai ibu paling muda di dunia.



See... Siapa  sangka kan... Muda lagi dah bergelar ibu. Macam mana lah ek? Tepu otak bila difikirkan bagaimana perkara sebegini berlaku.

Hakikatnya, semuanya berlaku atas kehendak Yang Maha Esa. Dan apabila Allah berkata "kun faya kun"... Jadi maka jadilah... Kita sebagai khalifah di muka bumi pasti tidak dapat menolaknya.

Wallahualam!

Bagaimanalah ek! time berumur 5 tahun... Yang masih muda, perlukan kasih sayang orang sekeliling... Yang belum mengerti akan alam kehidupan... Akhirnya memikul tanggungjawab sebagai seorang ibu...

Subhanallah!


Nota Kaki : Sumber info ni hasil pembacaan Fiza daripada majalah Infiniti dan sumber gambar kat atas Fiza perolehi daripada google image. Oh! ya happy birthday to google untuk yang ke-14. Jasamu dikenang... Sangat berjasa kepadaku. Hehe.