Hola ♥ Makan untuk hidup dan hidup untuk makan. Words apakah itu?     Itulah Alia... Anak kesayangan ayah dan mak. Lagi 10 hari usia ...

:: Kesukaan Kamek ( Saya ) tok haihhh!!!

/
1 Comments


Hola

Makan untuk hidup dan hidup untuk makan. Words apakah itu?  


Itulah Alia... Anak kesayangan ayah dan mak. Lagi 10 hari usia Alia akan menjangkau 7 bulan.

Sekarang ni... Alhamdulillah! Alia sudah mula diperkenalkan dengan makanan pejal yang tak berapa nak pejal. Apa taknya, bubur cair je hali-hali wooo... tanpa perasa. Cuma campuran jer yang lain-lain.

Paling Alia suka makan sampai licin dibuatnya... ialah bubur ayam campur lobak merah.



Lepas tu... Paling dia tak suka... Bubur ayam campur sayur bayam. Pasti dikeluarkan balik dari mulut. Tiga kali dah try bagi dia makan... Semuanya disemburkan balik.

Apalagi... Sekarang pokcik dia panggil dia dengan panggilan "Siti Bayam".

Alia-Alia... Dah pandai memilih makanan dah dia. Hurmmm... Begitu pantas waktu berputar, tak terasa Alia dah besar dan akan menjangkau usia 7 bulan :)


ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. kak noli....aper kabar???
    kejap jer kan masa berlalu...Alia dah 7 bulan dah...Auni dah 3 bulan...rasa macam baru jer semalam br lepas bersalin...hehehe...best kan jd ibu...rasa hidup betul22 bermakna...kak xkeja ker...

    ReplyDelete