Back to Top

11 July 2012

Serba Salah... Itulah Kebarangkalian yang mungkin berlaku


Hola

Aku ni semenjak ada baby aku jarang menonton tv. kadang-kadang tu tak sempat langsung nak tonton berita asyik melayan karenah Alia.


Namun, entah tadi sempat jugak aku menonton buletin tv3 pasal warga emas mati kerana diragut. Lepas tu pulak... Siannya takde orang nak tolong... terbaring di atas jalan " Sudah jatuh, ditimpa tangga " begitulah yang dapat digambarkan...

Bukan takde pun orang yang lalu lalang... Tapi menegok jer. 

Di manakah sifat keprihatinan rakyat Malaysia?

Hurmmm... Pada akulah, sebenarnya sifat keprihatinan tu masih ada namun sekarang ni macam-macam berlaku.

Yelah! kadang-kadang tu macam-macam orang boleh lakukan kejahatan dengan menggunakan pelbagai tektik kotor. So, jadi takut nak tolong. Mungkin itu jugak berlaku di saat kejadian itu berlaku... 

Macam mana tu?
 

No comments:

Post a Comment