Assalamualaikum ♥  Alham dulillah... Hari ni dah 1 Julai 2012 dan hari ni jugak Fiza berkesempatan lagi untuk mengemaskinikan bl...

Janggeum... Cantik, tabah dan gigih berusaha. Alangkah baiknya andai aku seperti dia.

/
0 Comments



Assalamualaikum ♥ 

Alhamdulillah... Hari ni dah 1 Julai 2012 dan hari ni jugak Fiza berkesempatan lagi untuk mengemaskinikan blog Fiza.

Hehe... Si kecil Alia dah tidur. Apa lagi... Online lah jawab nyer.

Dipendekkan cerita... Entri kali ini Fiza ingin kongsikan seorang gadis korea dalam drama " Jewel in the palace " yang ditayangkan di tv AlHijrah setiap hari jam 3:30 petang.


Kisahnya memang cukup menarik di mana mengisahkan tentang seorang gadis bernama Janggeum yang telah menjadi wanita istana... difitnah dan dibuang ke sebuah pulau dan akhirnya menjadi tabib istana. Gadis ini cukup tabah dalam mengharungi liku-liku kehidupannya... Kisahnya cukup menarik... Apakah kesudahannya?, sama-samalah kita ikuti. 

Hehe... Boleh jer tengok kat yotube. Hurmmm... Tapi takde kepuasan.. Tu pendapat Fiza lah. Pasai apo, line broadband Fiza seperti kura-kura. 

Fiza suka tengok pelakon ni... Cantik dan Ayu seperti Izah, yang baru saja Fiza kenali. Thanks yer kerana sudi follow blog Fiza.




ARTIKEL LAIN DI SINI

No comments: