02 July 2012

Alia frust !

Hola

Alhamdulillah! Syukur ke hadrat Ilahi kerana memberi keizinan untuk kita terus bernafas. Di kala malam yang kehujanan ini, Fiza ingin berkongsi cerita tentang si kecil Alia.

Bulan ni... Umur Alia dah menjangkau 4 bulan dan dari hari ke hari bermacam skill yang dia pelajari termasuklah meniarap.


Fuh! Petang tadi Fiza sempat ambil gambar Alia yang frust kerana tak dapat nak bergerak ke hadapan. Al-maklum jelah... Baru jer pandai meniarap. Akhirnya, dia mengambil keputusan untuk menghantukkan muka ke lantai... Apa lagi... Nangislah jawabnya :(

Walaupun penat... Namun tetap mampu tersenyum apabila melihat anak membesar di depan mata. "Aku bersyukur kepada Mu ya Allah kerana telah mengurniakan seorang cahaya mata yang aku dambakan setelah genap setahun usia perkahwinan kami " -Amin...


4 comments:

  1. Salam singgah dari Admin Selangor Bloggers! =D

    comelnya baby u.. boleh pas ni buat shoot dekat luar rumah pulak =

    cheers!

    ReplyDelete
  2. @Shahrul Hairy Shaharuddin 1st, thanks yer En. Shahrul kerana sudi singgah di blog saya. Alhamdulillah di atas pujian tu. Hehe... InsyaAllah nanti Fiza buat shoot kat luar pulak. Apa-apa pun selamat berkenalan :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum..kiut nar anak kitak kak..hehehe

    ReplyDelete
  4. @Cikgu Vina Waalaikumussalam... Thanks Cikgu Vina :)

    ReplyDelete