Back to Top

19 June 2011

:: ViAGRA PUNYA PASAL!! ::

Hola,

Selamat berhujung minggu semua, hari ini Fiza ingin kongsikan sebuah artikel yang menarik saya rasa... Rasa hairan pun ada, yelah kerana inginkan aura sek yang membara, seorang warga emas sanggup hilang deria pendengaran. Bukan bermaksud hilang telinga yer. Tetapi dalam bahasa kasarnya sanggup menjadi pekak akibat mengambil viagra dalam kuantiti yang berlebihan.

Perkara ini berlaku di Hollywood di mana seorang pengasas Playboy... Hugh Hefner, 85 tahun dipercayai menjadi pekak akibat terlalu banyak mengambil pil viagra. Kenyataan ini diakui oleh bekas kekasihnya sendiri iaitu kembar Karissa dan Kristina Shannon yang berusia 21 tahun.


Menurut mereka juga... Kasanova yang bergelar warga emas itu tidak akan berubah dan dia lebih rela menikmati seks daripada memiliki deria pendengarannya. Malah, dia turut mengenakan alat bantuan pendengaran dan hanya boleh mendengar melalui sebelah telinga saja.



Selain itu yang paling melucukan... Menurut kembar Karissa dan Kristina Shannon juga... Walaupun mereka duduk bersebelahan dengan warga emas itu sambil berbual... Warga emas itu pasti tidak tahu apa yang mereka bualkan.

Hurmm... Dasyat juga yer. Walaupun telah berusia di mana rumah kata pergi, kubur kata mari... Tetapi, still punyai nafsu yang kuat. Sanggup hilang fungsi deria pendengaran gara-gara inginkan penangan nafsu yang kuat.

Itulah antara keburukan pengambilan pil viagra secara berlebihan. Jadikan ia sebagai pengajaran kita semua.


Sumber artikel dan gambar : Harian Metro.



8 comments:

  1. pergghhh dh tua2 pon nafsu tinggi memuncak! dh nme pon pengasas playboy.. jatuh stndard la klau xlyan bnda2 tu.. nsib la bukan org islam... hmm~~

    ReplyDelete
  2. Dasar playboylah playboy tu. Tak sedar dengan usia.

    ReplyDelete
  3. omputih hidup pikir sex je..

    ReplyDelete
  4. org lelaki memanglah nafsu samapai akhir hayat..kat dlm dunia ni dah mcm2 dah...

    hai fiza lama tak dtg borakkan...im back.... heehe

    rindu fiza

    ReplyDelete
  5. Lelaki itulah yang menubuhkan majalah dan movie Playboy.. Paham-paham je laa..

    ReplyDelete
  6. kerana nafsu telinga binasa.hahaha..

    ReplyDelete