Hola, Selamat pagi dunia ... Hurmmm, awal-awal pagi lagi bercerita pasal aksi terlarang ek. Haha.... Nak buat macam mana itulah antara c...

AKSi BERAHi Di TEMPAT PARKIR

/
6 Comments
Hola,



Selamat pagi dunia... Hurmmm, awal-awal pagi lagi bercerita pasal aksi terlarang ek. Haha.... Nak buat macam mana itulah antara cerita yang paling popular di akhir zaman ini... Sepertinya... Manusia semakin rakus dan buas... Inilah antara berita yang terpampang di harian metro hari ini di mana ia berlaku di parkir sebuah pasar raya, Kota Bharu ketika waktu makan tengah hari waktu pejabat... Fuhhh! Sempat juga untuk melampiaskan nafsu ek.

Malah, perkara ini rata-rata dilakukan oleh suami dan isteri yang curang... Astagfirullah! Apa nak jadi manusia sekarang ek.

Hurmmm.... Yang paling tak best perkara ini membuatkan orang lain juga turut menyaksikannya... Yelah! terdapat kakitangan pasar raya berkenaan turut menyaksikan aksi terlarang itu melalui CCTV... Tak malu ke?


Sumber Info : Harian Metro





ARTIKEL LAIN DI SINI

6 comments:

  1. Apalah nak jadi mereka tu ya? Berani sangat buat di tempat terbuka. Sudah terpampang di media baru nak malu. Cuba bayangkan jika Malaikat Maut datang semasa mereka membuat "projek" tu, tidak sempat mengucap.

    ReplyDelete
  2. ish3.. berani betul diorang yea.. memalukan..

    ReplyDelete
  3. ishhhh kat kelate plak 2.. huhuhu apela diaorg ni kan curang dengan pasangan ..dh kawin plak 2.. ish ish ish xpernh puas kot..

    ReplyDelete
  4. yang paling penting org yang tengok tu adakah pergi menugur tau wak2 ketuk pintu..:)

    ReplyDelete