Hola, Selamat petang dunia. Huhu, 2 hari tak updated blog... Apa kes? Hurmmmm... lama dah tak balik kampung sekali balik kampung... Huh! B...

Oh! Kampung....

/
18 Comments
Hola,

Selamat petang dunia. Huhu, 2 hari tak updated blog... Apa kes? Hurmmmm... lama dah tak balik kampung sekali balik kampung... Huh! Banyak cerita aku ketinggalan... Hehe, sampai jer rumah semalam... Kami sekeluarga lepak di ruang tamu rumah... Hikhikkk... Bertukar-tukar cerita.

Hurmm... sedang asyik bercerita adalah dua ekor kucing peliharaan adikku... Tetiba, naik atas meja. sempat pulak adik ambik gambar... tapi sekali tengok macam patung pulak... Hehehe...


Kucing betul-betul ke patung? Hehe...

Hurmmm... banyak lagi nak cerita sebenarnya... Tapi akan saya ceritakan... nak pergi jalan-jalan kat kampung jap... Ahaksss... Cuma updated pandek ajak bah.... Iboh manas! 





ARTIKEL LAIN DI SINI

18 comments:

  1. wah..cuti2 mesia 2 hari eh..ehehe...

    comel seh pusak ya...kedak patung :p

    p/s: betul ke bhs s'wak tu eh ;p

    ReplyDelete
  2. Sekor baring sekora lagi duduk. Macam patung je. Huhuhu. Comel.

    ReplyDelete
  3. kucing..... hehe . suke2 ;)

    ReplyDelete
  4. bestnye duk kg..
    comel kucing tu.. :)

    ReplyDelete
  5. bestnyer balik kmpung...nabilah pun bru jer balik kampung hjung mnggu baru2 nie...hehehe

    ReplyDelete
  6. wahhh ,hepi sgt nih dpat blek kg...
    have fun kak ^_-

    ReplyDelete
  7. update kak...jangan tak update...

    ReplyDelete
  8. Syoknya balik kampung. Arol dah lama tak balik kampung. :( Pergh! Cutenya kucing2 tue, rasa nak culik jek. ;D (Arol pencinta kucing)

    Entri terbaru : Siapa sebenarnya PARAPARA SAPURA? Hurm. =.='

    ReplyDelete
  9. rase mcm nak gigit je kucing tu..

    ReplyDelete
  10. Tira dan Bro Ery mengucapkan SELAMAT HARI IBU buat anda. You are the best!

    ReplyDelete
  11. visit here frm Egypt~

    http://coretanfadlisabri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. pandai betul kucing tu posing..comel!

    ReplyDelete