Assalamualaikum dan selamat malam semua,

Haaa... Malam ni Fiza nak tunjuk sesuatu dengan korang... Tengok ni... Ahaksss...


Mesti korang gelak kan... Apa kes? Nak tunjuk 2 orang jer pelawat blog... Buat malu jer...Apa-apa pun saya tak malu untuk itu, yang penting kepuasan yang saya inginkan... 

Sebenarnya ini yang saya ingin kongsikan dan apakah kaitannya dengan statistik pengunjung di atas... 


Cuba tengok betul-betul... Heee. Bagi yang selalu singgah blog saya, pasti tahu... Heee. Ada ke yang tahu?

Sudah semestinya... Bahasa Melayu Sarawak... ( Sendiri tanya, sendiri jawab... Kihkih )... Apa kaitannya... 

Setiap kali Fiza pergi ke blog Fiza, pasti mata Fiza akan fokus kepada benda yang membilang pelawat itu... Bukan jer nak tengok berapa yang datang melawat... Tapi Fiza suka tengok statistik berapa atau page mana pembaca suka baca...

Alhamdulillah, setiap hari pasti ada yang singgah di page Bahagian Bahasa Melayu Sarawak. Saya cukup terharu ada jugak orang nak baca... Fiza bukan nak riak, tapi ingin berkongsi cerita... lagipun dah dua hari dah tak buat segmen belajar bahasa Melayu Sarawak... Heee... Saja jer takut Chii, Faiz, Puan Kutu, Atiey, Tengkorakemas, Miss Tira, Awan Biru dan Anis penin... Iboh manas ( Jangan Marah )... Nilah mereka-mereka yang suka mengusik saya... Heee...

Apa-apa pun sama-samalah kita mencari kepuasan dalam berblogging. Jangan jadikan blog sebagai sesuatu yang menyusahkan... Sebaliknya jadikan ia sesuatu yang santai...

Adussss! Poyo betul.... Heeeeee.

Poyo-poyo gak... Tapi citer ni memang best... Tak poyo punya...

MummyDany : Dibelit ular ketika sedang berzina... Patut baca weii...

Yeahh!! Thanks yer kepada yang sudi baca... Yang baik itu datangnya dari Allah, dan yang tak elok itu adalah kelemahan dari Fiza.... Wallahualam...

Nak pergi makan jap... Kihkih ^___^