Hola,

Panas terik membuatkan aku tidak selesa... Namun, aku masih mampu tersenyum mengenangkan kisah lunch hour ku bersama teman... 

Nak dijadikan cerita aku dan temanku pergi ke sebuah restoran... Restoran J and J namanya... Hurmmm, dah menjadi kebiasaan kawan-kawan aku ni gatal sikit jer tak banyak... Hehehe, carilah port yang paling best... Iaitu dekat dengan pintu masuk restoran tersebut...

Kemudian, datanglah 3 orang lelaki yang fuhhh! segak kemain lagi... Namun, aku tak kisah... Almaklum jelah... Aku kan dah kawin... Ahakkksss... Lepas tu pulak ada sorang mamat ni dok pandang-pandang aku... Lepas tu aku perasan dia kenyit-kenyit mata kat aku... Wow! terkedu gak aku dibuatnya... Dua minit kemudian, mamat tadi kenyit lagi mata kat aku... Mak aii, biar betul...


Aku pun tanyalah dengan kawan aku " Wey, korang perasan tak mamat yang duduk kat meja depan tu, asyik kenyit mata je kat aku?" Dengan gelak yang kuat sambil ditahan-tahan... korang dapat bayangkan tak... Hehehe. Kawan aku pun bisik kat aku " Memanglah, mamat tu sakit matalah! Tu yang asyik kenyit mata je!!" Kah! kah! kah!

Kawan-kawan aku mestilah tau kan... Dari 3 orang lelaki tu masuk lagi... mereka dah perhatikan mamat tu... Yang aku lak ignore jer... Control ayu konon... Kan dah kena ngan kengkawan...

Ahakkksss... Sakit mata punya mata, aku pulak diketawakan... Adoiiiiiiiii.....


Sumber Gambar : Google Images