Kata-kata yang sentiasa membuatkan aku berfikir... Adakah kita pernah menilai dan menjadi cermin   kepada diri sendiri sebelum mencari ke...

:: RENUNGAN ::

/
8 Comments

Kata-kata yang sentiasa membuatkan aku berfikir... Adakah kita pernah menilai dan menjadi cermin  kepada diri sendiri sebelum mencari kesalahan orang lain. Kenapa kita harus persalahkan orang lain di atas pilihan yang telah kita buat...? 




ARTIKEL LAIN DI SINI

8 comments:

  1. btol tu...manusia sentiasa ada pilihan...

    ReplyDelete
  2. Betul tu kak. Jangan salahkan orang lain dengan pilihan yang kita buat. Kita yang sebenarnya memilih apa yang kita lakukan.

    P/s: Maaf lambat komen sebab busy sikit.

    ReplyDelete
  3. people dont choose to fail..but sometimes they fail to choose.

    ReplyDelete
  4. Faiz : Yup! Manusia sentiasa ada pilihan dan hanya kita yg berhak utk pilih baik atau buruk.

    ReplyDelete
  5. Miss Tira : Tapi dear, itulah yang banyak berlaku hari ini. Wallahualam. Heee, Tira ni risau sangatlah kalau tak komen. Jgn risau takpe akak ok jer dear.

    ReplyDelete
  6. Tengkorakemas : Yes, that true... Tapi bila dah gagal.. Mulalah nak salahkan org lain =(

    ReplyDelete
  7. @Fizalinolie

    yeah, they fail to choose when they blame others, instead of finding their own mistakes

    ReplyDelete
  8. memang sift manusia fiza..slh org kita nmpk,slh sendiri tak sedar diri.hehe

    ReplyDelete