Hola,

Selamat tengah hari semua... Mesti lapar kan time ni... Hehee, tak habis-habis pikir pasal makan... Mestilah kan... Siapa tak pikir pasal makan tu bukan manusia lah namanya... Sedangkan Kucing kat rumah Fiza pun kalau tengok kita bawak pinggan... Mulalah mengekor dari belakang... Ahaksss, tiba-tiba merapu meraban... Heeee.

Bercakap pasal merapu meraban... Baik kita tengok apa yang ingin saya ceritakan di sini... Korang tengok tak gambar di bawah ni... 

Nilah Si cantik manis adik Aniswany Lazim... Tengok!... kat blog dia pun siap ada Full Name lagi... Opppsss! perhatian ek. Dia sudah berpunya... Heeee.



Nilah budak yang tanya saya... kenapa kat blog akak takde Shoutbox... Yehhh!!! Satu idea untuk buat entri bagi mengupas persoalan adik manis ini... Hehehe.

Kenapa saya tidak meletakkan shoutbox di blog saya?

First... Biasalah kan... guna broadband ni payah sikit... Line selalu jadi sesiput... So nak bagi blog ringan, terpaksalah buang widget... So, antara widget yang menjadi mangsa adalah shoutbox... Sian kan jadi mangsa. Heehe...

Hurmmm... Selain itu jugak, ada kisah disebaliknya... That why saya tak letak... Biarlah rahsia... Tak nak nanti ada orang terasa... Nak berkawan biarlah ikhlas kan... Tu jer yang saya nak kata.. Heee... Apa-apa sendiri mau ingat lah... Hahahaha.

Tapi kan sebenarnya ada kelebihan gak letak shoutbox ni... Boleh berbual panjang-panjang... Tak gitu.... Tapi Fiza takut... Fiza takut tak punya banyak masa untuk melayan komen-komen di shoubox... Kang ada pulak yang berkecil hati dan kata kita sombong... Haaa, kan tak pasal-pasal kita menyakitkan hati orang... Kan dosa namanya tu... Pandai lah... Hehehe, itu hanyalah sekadar pendapat Fiza... Masing-masing punyai alasan tersendiri kan... kan... Heee.

Oh! yup... Pasal komen di entri... Minta maaflah yer bagi yang selalu komen... Then saya tak reply on time... Minta maaf sesangat... kekadang keterbatasan waktu dan line broadband yang meragam membuatkan saya lambat untuk reply... Diharap korang faham lah yer... 

Haaa... So, Korang lak bagaimana... Apa citer?


Thanks yer kerana sudi membaca entri ini...


Ahakksss... Pada Adik cantik manis Aniswany... Sorry yer kidnap header... Hehehe.