Hola,

Aku baru jer pas habis breakfast...  Hurmm, kenyang perut. Alhamdulillah.... Korang lak, dah breakfast?....

Alahai! ada satu berita buat aku geram sesangat... Hilang kenyang aku dibuatnya... Korang ada baca tak kisah pasal seorang gadis yang kerisauan disebabkan dibogelkan dalam facebook...

Huhuhu... Pasti korang dah baca punya... Aku ni jer yang selalu ketinggalan... Hikhik... 

Jom... baca... 

Sumber : Kosmo Online

Bahaya tau... Tulah sama-samalah kita beringat dan saling mengingati... Berpada-padalah yer letak gambar kat facebook ker ataupun laman sosial yang lain... Kita kena hati-hati tau... Nanti orang hack laman kita... tak pasal2 kita kena... 

Ramai tau yang berpengetahuan pasal teknologi maklumat ni... Seperti aku... Just Joking... Hahaha... Tapi taklah menyalahgunakan... Adoi!!... Macam-macamlah dunia sekarang... 

Pesanan : Bersama-samalah kita beringat... Berhati-hatilah dalam segala hal... Sekarang ni rambut bermacam-macam warna... Sebab tu hati bermacam-macam ada gak... Fikir-fikirkan lah ek....