Hola,

Lama dah rasanya tak join segmen Abg Ben... Kali ni nak join lagi... Jom join, kalau nak join klik jer banner kat bawah ek.


image

Hurmmm... 5 senarai blog yang selalu saya terjah... Yang ni susah sikit nak jawab pasai apa banyak gak blog saya terjah... Huhu, tapi memandangkan Abg Ben suruh senaraikan 5 jer... Terpaksalah kamek senaraikan 5 jer yer... Bukan beerti kamek sik terjah blog lain ok... 5 blog yang kamek maksudkan ialah :-


Yang tu antara blog yang terawal kamek terjah sampailah sekarang... Banyak lagi sebenarnya... Tapi apa boleh buat, Abg Ben suruh senaraikan 5 sahaja. Hehe.

Ok! Kemudian 5 blog lama yang saya selalu terjah... Taklah selalu mana, if saya ada waktu insyaAllah akan saya terjah...


Orait! That all... Hehe, Jom... kasi gegar blog Abg Ben... 


p/s : Saya dan kamek adalah sama maksudnya... Hehe. Kamek itu dalam bahasa Sarawak.