Hola, Short update before sleeping. .. Hehehe... Korang tahu tak... Dalam satu kajian mendapati individu yang menghabiskan masa selama 5 ja...

AGAR TIDUR TIDAK TERGANGGU

/
7 Comments
Hola,

Short update before sleeping... Hehehe... Korang tahu tak... Dalam satu kajian mendapati individu yang menghabiskan masa selama 5 jam mengadap laptop atau komputer dalam sehari, sering berhadapan dengan masalah tidur yang terganggu... Betul tak? Baik ngaku... 


Justeru, pastikan kita mendapatkan rehat seketika... Atleast 5 minutes untuk melegakan otot-otot di samping merehatkan mata agar kita akan mendapat tidur yang lebih baik malam ini....

Hanya sebagai renungan kita bersama... Jangan asyik berblogging, kesihatan tak dijaga... Apa-apa pun selamat malam semua...

Semoga mimpi indah malam ini... Hehee.

Sumber : Majalah Remaja.


ARTIKEL LAIN DI SINI

7 comments:

  1. Yah! dah kul 1 lebih bok mok tido... Hehehe.

    ReplyDelete
  2. Tira masalahnya dah terlebih-lebih tidur ni. Hahaha.

    ReplyDelete
  3. Miss Tira : Hahaha, terlebih tidur takpe dear... Jangan jer kurang tidur. Hehee

    ReplyDelete
  4. sama macam tira,dah terlebih2 tido dah nie.huhu..

    ReplyDelete
  5. Rasanya, Awan dah terkena simptom kurang tidur ni. Nak buat macam mana, dah kerja banyak berlambak nak disiapkan. Jadi kenalah juga menghadap komputer ni.

    ReplyDelete
  6. hehee baru nak komen plak...mummy skrg ni tak cukup tidurlh fiza...mata ni susah sikit nak tidur..tapi kalau sinag kat tmpt keje berat jer mata nak tido..rasa2 kena sindrom ape yer??hahaha

    ReplyDelete