Powered by Blogger.

7 AYAT CINTA YANG MENARIK

Assalamualaikum dan selamat pagi semua,

Pagi yang mendamaikan lagi menenangkan... Jauh di sudut hati kita pasti terasa tenang setenang air dilautan... Tetapi setenang-tenang air dilautan jangan disangka tiada jerung... Begitu juga dengan kehidupan kita... Pasti kekadang kita menghadapi masalah dan kerisauan... Betul tak?

Wuuuuuu... Pepagi lagi dah melalut yer. 

Hurmmm, sesuai dengan ketenangan pagi ini, Fiza ingin berkongsi 7 ayat cinta yang Selalu Fiza amalkan. Ni pun berkat ilmu yang ustaz Fiza ajarkan masa form 5 dulo2... Biasalah kalau dah suka ngan cikgu tu... Pasti apa saja yang cikgu tu ajar... Mesti ikut... Betul tak? Korang pun sama gak rasanya... Ahakkkkss.


Pasti korang tahu punya ayat-ayat cinta ni...

Ok! tak mau cakap manyak2... Ni dia 7 Ayat cinta Menurut Sabda Rasulullah S.A.W...


Yeahh!!! Macam mana, ok tak? 

Alhamdulillah... Setakat Fiza amalkan ayat-ayat cinta ini... Hati pun sentiasa dalam taman bunga although kekadang tu menghadapi masalah... Tapi still leh ceria... Tipulah kalau hidup ini tiada masalah kan... Terpulanglah macam mana kita nak warna-warnikan kehidupan kita... Santai tapi penuh dengan adap seorang Islam... InsyaAllah... 

Itulah dia Kalimah Cinta yang mampu membuat ketenangan yang gah di hati kita... InsyaAllah seandainya kita mengamalkannya.

Perkongsian ini sedikit cuma... Sekadar untuk mengingati diri dan sebagai renungan kita bersama... 
Terima kasih kerana sudi membaca entri 7 AYAT CINTA YANG MENARIK.
Kongsikan Di :
+
Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "7 AYAT CINTA YANG MENARIK"

kalimah cinta terbaik! :)
pasti terpikat

Tengkorakemas : Yup! Pasti... Hehehe.

Insyaallah akan sentiasa mengamalkannya..:)

Puan Kutu : Alhamdulillah. sama-samalah yer kita amalkan ilmu yang sedikit ini. Moga2 kita sentiasa dilindungi... Amin =)

Ayat cinta menunjukkan kita ni hambaNya yang akan selalu bersama denganNya saat susah atau senang.

mummy selalu amlkn ini....tq Allah

alhamdulillah..setakat ni chii slalu gak amalkan ayat2 chenta ni...:)

thanks :D

dh lama jatuh cinta tp kdg2 tlupa
T_T


thanx ats ingatn tuu ;D

igtkan ayat cinta ape tadi..insyaallah diamalkan..

Mesti ingat selalu tapi kalimah Lahaulawalaquatallahbillah tu Awan baru tahu. Kalau keluar rumah baru teringat.

Kalimah2 ni bagus tau Awan... Alhamdulillah, berkat selalu mengamalkannya... InsyaAllah, hati kita akan tenang =)

akak orang sabah ? asal tau perkataan baitu ? hehee

 
Copyright © 2015 Fizalinolie - All Rights Reserved
Template By Kunci Dunia
Back To Top