Back to Top

27 March 2011

Tulah... Siapa Salah ???

Hola,

Hari Ahad yang sungguh mendamaikan... Hurmmm, tapi tidak bagi aku... Yelah! sakit weii, semalam jatuh gara-gara kucing... Wah! kucing pulak dipersalahkan yer... Hehehe, tapi sekarang dah oklah sikit, dah kena urut...


Nak dijadikan cerita, malam tadi eart hour kan... Kitaorang lak bukan eart hour... tapi, blackout sabotaj kot... Hehehe, yelah... dari kul 7:30 malam sampai lah pukul 10 lebih baru ada electrik... Apa citer? Citernya, aku jatuh terbongkang sebab salah sendiri, dah tahu gelap nak gak jalan kat luar rumah... Aku jalan kat luar rumah bukannya apa... Nak ambil angin malam yang sejuk lagi mendamaikan....


Kat luar rumah kami ada ruang tempat duduk yang lantainya dihiasi batu mamar... kekadang tu bahaya gak kat situ sebab batu mamarnya jenis yang licin... Aku pulak terlupa, yang selipar aku guna tu licin... dah takde bunga, lupa nak buang... Dulu pun, pernah gak jatuh... time tu nak sidai pakaian... Nasib baik tak ada orang tengok... semalam hampeh!!! adik ipar aku lak tengok... Malunya... Ni semua salah kucing... Gara-gara nak ambil kucinglah aku jatuh...

Malas nak pikir, nak wat breakfast kejap... lapar!!!

Pesanan : Hurmm, Jangan mudah menyalahkan sesuatu apabila kita ditempa sesuatu, fikirkan dulu punca kenapa perkara tersebut berlaku... okeh!!! Have a nice day...

Sumber Gambar : Google Image

6 comments:

  1. cett.. siapa la yg berani sabotaj tu ye ? hehe . nak kena ni .

    ReplyDelete
  2. Qlah : Hehehe, entahla Qlah... Sesco kot sabotaj.. Hehehe.

    ReplyDelete
  3. hehe..
    alahai.. mcm2 hal jdk ms earth hour..
    memory tu..
    fizalinolie..
    nk jdk kwn sal bleh je.. :)
    www.salminisa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sal IrDa : Betul tu dear... Hehehe. Thanks yer. Slmt berkenalan =)

    ReplyDelete
  5. Ha, kena buanglah selipar tu. Ganti dengan bunga yang tebal.

    ReplyDelete
  6. Awan Biru : Yup! semalam gak akak buang =)

    ReplyDelete