Hola, Hari Sabtu yang sungguh menceriakan... Hurmm, Sambil minum susu, makan mee goreng dan sambil tu jugak dengar lagu Yuna... Perghh!!! A...

Ketaksuban Melanda, Tapi tak kena gaya... Kenapa yer ???

/
18 Comments
Hola,

Hari Sabtu yang sungguh menceriakan... Hurmm, Sambil minum susu, makan mee goreng dan sambil tu jugak dengar lagu Yuna... Perghh!!! Aura positif dan segar menusuk di jiwa... Kihkih... Saya suka sangat dengar lagu Yuna... Menarik dan tertarik... lebih-lebih lagi cara dia bertudung... Tapi taklah fanatik sangat !


Sapa tak kenal Cik Yuna ni... Cantik dan stail o dengan gaya tudungnya yang pasti memukau pandangan anak muda sekarang ni... Betul tak?

Memang diakui Cik Yuna kita ni memang berbakat besar dan berpengaruh terutamanya dari segi berpakaian. Ramai yang terpengaruh dengan cara Yuna bertudung... Ada yang dulunya tak bertudung, tapi sekarang dah bertudung... Ini semua gara-gara terpengaruh dengan gaya Yuna bertudung... Great Job! Syukur Alhamdulillah...

Namun, amat menyedihkan... Pagi tadi around 7:30 pagi saya pergi ke warung warisan 24 hours bukak... Konon nak beli mee goreng...  Hehehe, saya suka sangat perhatikan gelagat orang sekeliling dan tengok minah ni... Wah! cantik siot... kalau nak dibandingkan dengan saya jauh langit daripada bumi... Hehehe, begitulah perumpamaannya. Namun, sayang cantik tapi seksi macam gini haaa...


hehehe, harap jer bertudung gaya Yuna... Tapi pakaian seksi... Bagi malu Yuna jer... Sedih weii, apakah maksud yang sebenar-benarnya menutup aurat pada pendangan kita? kalau ginilah gaya nyer... lu pikir lah sendiri... Bak kata Nabil... Hehehe.

Nak sambung minum susu jap... kang sejuk lak.. tak sedap!!! Selamat berehat di hujung minggu...

Pesanan : Yang Baik kita ikut, yang buruk kita jauhi... Sesungguhnya kita ada pilihan untuk menilai...

Sumber Gambar : Google image


ARTIKEL LAIN DI SINI

18 comments:

  1. yuna pencetus pemakaian shawl...sejak kemunculan dia..mmg mcm2 shawl ujud

    ReplyDelete
  2. Chii : Yup! cantik shawl yang ada di pasaran sekarang. Rabun mata nak pilih =)

    ReplyDelete
  3. tp now gaya yuna dh mcm xkne plk..bertudng dh nampak leher...emmm..skrg ni fesyen je lebih kn

    ReplyDelete
  4. kasihkuamiera : Betul kata awak, sekarang ni fesyen jer lebih.. Tapi tak menarik langsung... Hehehe.

    ReplyDelete
  5. da lama x beli..kalo x..leh katakan everyweek beli satu..

    hurm..besar gak pengaruh yuna dlm industri muzik...kalo gurl chii suka dia..kalo laki..suka aizat..dua2 berbakat besar dlm penghasilan muzik2 yg fresh :d

    ReplyDelete
  6. chii : Aizat pun best gak.. Suka dengar lagu dia.. Best2 belaka =)

    ReplyDelete
  7. yuna style. bab minah tuh, hehe. banyakkkk

    ReplyDelete
  8. GemukCantik : Betul kata awak... Setuju 100%

    ReplyDelete
  9. budak2 skang bertudung kerana nak cantik,bkn nk tutup aurat..moning fiza,dh bfast..mkn roti jer lor..td pg msk nasik goreng tp tak bwk sbb tak selera mkn nasik, nie lapo la pulak.hehe..

    ReplyDelete
  10. Puan Kutu : Betul tu Muni.. Budak2 skang dan malah ada org dah tua gak bertudung kerana nak cantik.. Bukan nak tutup aurat pun. Alah! sian nyer makan roti jer...

    ReplyDelete
  11. sebab tu artis kena tunjuk teladan baik...sebab org sekarang ramai suka ikut gaya artis..

    ReplyDelete
  12. Faiz : Yup! saya setuju dgn awak Faiz. Fenomena masyarakat sekarang ni mudah terpengaruh dengan artis. Sebab tu sepatutnya artis kena tunjukkan teladan yang baik..

    ReplyDelete
  13. auww i love yuna n hana tajima style ^_^

    ReplyDelete
  14. Aniswany : Yeah! Kita serupa... Saya pun peminat Hana Tajima ^__^

    ReplyDelete
  15. yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan...

    ReplyDelete
  16. Yatie Awang : Thanks singgah dan follow blog saya. Betul tu, yang baik kita jadikan teladan, yang buruk kita jadikan sempadan... Baru hidup kita mendapat berkat =)

    ReplyDelete
  17. payah nk kene ngan gaya...mata orang lain2...kita pon tak tau ape yang kita pkai ni ok ke tak kan...

    ReplyDelete
  18. KasihPena : Betul Kata awak, saya sokong 100% =)

    ReplyDelete