Hai semua, Pasti semua sibuk buat masa ini kan... Termasuklah saya... Hahaha. Tapi sempat lagi update blog... Takpe, yang penting kita sen...

JOmm... Bercinta

/
1 Comments
Hai semua,

Pasti semua sibuk buat masa ini kan... Termasuklah saya... Hahaha. Tapi sempat lagi update blog... Takpe, yang penting kita sentiasa gembira dengan apa yang kita lakukan... Betul tak...?




Errmmm... Gambar siapa tu? Artis ker? Hehehe... Peeerasann... Tapi itulah gambar saya dan suami semasa hari perkahwinan kami 8 bulan yang lepas... Bila? Biarlah rahsia... Haaa... Macam mana yang belum kahwin tu?... Cepat-cepatlah cari pasangan... Kenapa pulak nak cari pasangan...? Kalau korang nak tahu Menurut Dr. Bramer iaitu seorang ahli seksologi mengatakan bahawa ketika kita menjalinkan hubungan cinta dan lebih-lebih lagi bagi pasangan suami isteri... Ia akan menguatkan produksi kolagen yang akan mengusir tanda-tanda penuaan... Selain memerangi tanda-tanda penuaan, bercinta jugak boleh mencantikkan kuku serta mengatasi kulit yang disebabkan oleh stress... Betul ke? Wallahualam... Itu adalah pendapat Dr. Bramer... Ermmm... Nampak gayanye, para pengeluar produk kecantikan bakal mendapat saingan kalau tahu pasal ni... Huahhhuahhuahh... Perasann jer lebih... Ingat senang ke bercinta... Betul tak?

Tapi... Begitulah hebatnya kuasa bercinta... Jommm bercinta... Namun, satu saya nak pesan  kepada semua dan termasuklah diri ini dan adik-adik saya jugak... Berkawan ramai, tapi bercinta biarlah satu... Jangan ada kekasih gelap tau... Kesian dengan pasangan kita... Cuba bayangkan kalau mereka buat benda yang sama terhadap kita... Apa kita rasa? fikir-fikirkan lah... Kemudian, bercinta biarlah berpada-pada jangan sampai terjebak ke lembah kemaksiatan... Nauzubillah... 

Oh, andiamo! lantano dalla mia cara... Cheeeewah! tetiba jer rindu ngan suami... Hehehe... Nak tahu kisah Oh, andiamo! lantano dalla mia cara... Klik di sini... Zusssss.... Layannn, bak kata Fafau... Hehehe. 




ARTIKEL LAIN DI SINI

1 comment:

  1. Nak mencintai diri sendiri dulu baru nak mencari cinta.

    ReplyDelete