Hola, 

Selamat pagi semua... Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf mungkin ada sahabat blogger yang bertandang ke blog saya pasti berasa pelik dan hairan kenapa blog saya berubah wajah ... Huhuuhu... Ada ker yang nak bertandang?... Hehehe. 

Sebenarnya... Entahlah, ada problem kat blog www.fizalinolie-ourlifeourstory.blogspot.com... So akhirnya saya mengambil keputusan untuk membuat satu lagi blog baru... Ok tak blog baru saya? Errmm... Takpe, yang penting matlamat saya untuk berblog ialah berkongsi ilmu seadaanya kepada korang semua sambil mencari peluang untuk menambahkan pendapatan... Tipulah kan, kalau tak nak tambahkan pendapatan sampingan... Betul tak? 

Baiklah, kali ini saya nak berkongsi tentang satu lagi info mengenai gadget... Mungkin ada sahabat yang membaca entri mengenai gadget sebelum ini di blog lama saya... Bukan lama pun... Semalam... Hehehe. Tetapi, gadget yang saya kongsikan sebelum ini adalah mengenai gadget yang boleh membantu ke arah kesihatan yang lebih baik...  

Kali ini pulak saya nak kongsikan tentang gadget yang boleh membantu aktiviti harian kita dengan lebih efisien dan santai... Tapi, gadget-gadget ini amat melucukan... Hehehe. Bagi sayalah..


Tengok gadget mause serbaguna ni... Gambar ni saya ambil dari http://www.gadgetcage.com/... Thanks... Ia mempunyai pelbagai fungsi di mana kalau korang tengok... Kiri, kanan, depan dan belakang mouse ni ada macam-macam jenis tool... Gunting lah... Pisau kecil lah dan pembuka tin pun ada... Pendek kata macam-macam kegunaan gadget tetikus ni... hehehe... Maybe, pencipta gadget ni nak mengadaptasikan betapa hebatnya tikus kot... Yelah! Mungkin dia nak tunjukkan gigi tikus yang tajam yang boleh melakukan apa-apa kerja sekalipun... Almaklumlah... Kayu pun tikus boleh tebuk... Hehehe... Lucukan gadget ini... Bagi sayalah...

Baiklah, gadget yang kedua pulak ialah kasut yang boleh memainkan lagu dengan cd... Errmmm tengok tu... Lucu betul... Hehehe... Kreatif-kreatif... Bukan saja selesa dipakai tetapi seronok dengan alunan muzik... Nanti kalau pakai sambil dengar lagu, kan menarik perhantian orang lain... Kan glamour tu... Hehehe. Siapa nak glamor bolehlah beli.. Tapi kan risau gak... Kalau hujan, Kan basah... Lagi satu kalau tempat banjir... Sah kasut ni takleh pakai... Membazir duit adalah... Apa tak nyer... Mesti rosak punyer... Hehehe.


Apa-apa pun itulah di antara gadget yang dikatakan boleh membantu manusia di dalam menguruskan pekerjaan seharian... Hehehe... Wallaaaahhh.. Hebat2... Oppspp lupa, gambar kasut tu pun saya ambil dari http://www.gadgetcage.com/.