Hai semuanya,

Tahukah anda... Untuk menghargai seseorang terlalu banyak cara yang boleh kita gunakan samada kita mahu memberi sebuah senyuman, ucapan terima kasih, pelukan, ciuman ataupun memberi sesuatu hadiah. Penghargaan kepada seseorang amat penting supaya seseorang yang menerima penghargaan itu berasa gembira dan dihargai... 


Chewah! Taklah... Tapi betulkan... Kan. Sebenarnya saya ingin melahirkan perasaan gembira saya... kerana Cik Rieya telah membuat satu bentuk penghargaan kepada saya seperti di atas... Perhargaan kepada pengikut yang ke-100... Terima kasih... cik Rieya... Kalau anda hendak mengenali dia... kliklah di sini . Mungkin ada yang beranggapan ia sesuatu yang kecil tetapi besar bagi saya... Sekiranya kita menghargai pemberian orang... Betul tak... Tak sangkakan... Hehehe... 

Oh yappp... Mulai hari ini juga, saya tidak lagi menggunakan kata ganti nama aku dalam entri seterusnya... InsyaAllah. Nak tahu kenapa... Semalam, adik saya telah membaca blog saya dan terus menegur penggunaan kata ganti nama iaitu aku yang saya gunakan... bersifat kasar katanya... Ye ke? Entahlah... Tapi terpulanglah kepada pandangan masing-masing. Walaubagaimana pun, saya telah memilih untuk tidak menggunakan kata ganti nama aku lagi dalam entri seterusnya... InsyaAllah... Saya juga ingin memohon maaf sekiranya ada teman blogger yang tersinggung dengan penggunaan kata ganti nama aku dalam entri sebelum ini... Tiada manusia yang sempurna di dunia ini... Yang penting kita sanggup belajar dan menerima pandangan orang lain... Jangan jadi Mr. Right and Mrs. Right always... Hehehe...